AnneLouise_Designit.jpg

Forretningsmål og kundebehov følges ad. ..

Kundernes oplevelse af produkt, service og brand er en afgørende konkurrencefordel. Derfor er valideret viden om kunder og muligheder nødvendigt for at udvikle både forretning, kundeoplevelse og brand.

Jeg arbejder med at udvikle ux-strategier, designdrevet innovation og forretningsudvikling.

Med en solid digital erfaring og en god portion forretningsforståelse ved jeg, hvordan man driver projekter og produkter mod succes.
Det er baseret på mere end 15 års arbejde med start-up’s, SMV’er, internationale virksomheder og kulturinstitutioner i ind- og udland.

Jeg har også erfaring med ledelse, opbygning af teams og foredrag.

Jeg hjælper bl.a. med det her:

  • Design Thinking processer

  • Designdrevet innovation og forretningsudvikling

  • User research og Service Design projekter

  • User experience design

  • Ledelse og stakeholder management

  • Design sprints, workshops, bootcamps

Tag et kig på LinkedIn for at komme mere i dybden med min erfaring.